Celebrate Your Pride & Joy

.

امي الغالية

.

امي الغالية

حكايتي بدأت حين تزوجت وسافرت مع زوجي الي بلد ثاني للعمل شعرت بألم الفراق عن أهلي وغربتي عن بلدي كم أحن الى حضنك الدافي يا أمي كم أتوق أن أسمعك تنادين اسمي أحن الى كل زاوية من بيتنا أحن الى رائحة طعامك بعد أن تزوجت وانجبت الأطفال أصبح أشعر بالتضحيات التي قدمتيها لي ولاخوتي كم سهرت على راحتنا كم تعبت من أجلنا أتمنى ان أن أرد لو قليلا من ذلك الجميل أبعدتنا المسافات وطول البعاد لكنك ما زلت ذلك القلب الطيب الحنون ما زالت كلماتك ودعواتك ترن في أذني أمي الغالية التي افخر بها وأتمنى ان أربي أطفالي كما ربيتني أتمنى أن أملك ذلك العطاء الذي بلا حدود ذلك الحضن الذي يحتوي الصغير والكبير أحبك وأتمنى أسعد الأيام لك

Celebrate Your Pride & Joy

Hi Mom,

We’ve been sitting in our kitchen, thinking of ways to thank you for being wonderful to your family. Yes, we know what you’ve been doing. We’ve seen you and mothers like you, carefully picking ingredients for family meals in the grocery. Happily spending more time in the kitchen to make sure that everything is cut, mixed and flavored just right. We know that if you could, you would always give the very best – thoughtfully making their most favorite dishes in times of celebration or gloomy days. And always – a warm, comforting meal to come home to every night.

That’s when we realized that the best way to thank you is to help you celebrate your one true pride and joy – in the best way possible. Tell us the story about him or her and we’ll do everything we can to help you create a reunion to remember!

SHARE YOUR STORY